BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 13 June 2012

Wordless Wednesday - lipas???

Salam semua :))

Pagi2 bangun mmg dh malas nk g keja..
dh tau lambat..
lg mo golek2 atas tilam..
hahahhaah~

dlm ati berkata..
"alang2 dh lewat, biar lewat betul...wat pe nk terkejar2.."

~ok..mentang2 bos baik...aku amik kesempatan..mmg jahat...hihihihi ;p

Sampai opis...
korang nk tau kul bp??
9.40am...
bos???
dh tercongok kt pintu..
kira aku dtg sama tyme dgn bos a..
see...see....
aku bak kaduk naik junjung..
ngada2...hahahahh~
nasib ko le bos...
tp dia xmrh pn....
itu yg syokkkkkkkk~
*ok..seyes...itu yg syok..hahahahh ;p

Sekali, xlama kemudian..
dlm 30 minit camtu..
aku tgk..
encik bos dh bawak penyapu n penyodok ke dalam bilik opis beliau..
dlm ati aku berkata..
"wah!! rajin gilos bos aku ni..buang tebiat ke hape??? ha~tu la, tyme cleaner dtg, ekau kuar, sapa suh..kn kena kemas bilik opis room sendiri...tgk aku...cleaner dtg, aku konpem ada a..huahuahuahua ;p "

Pastukn korang..
aku nampak bos aku dh terlompat..
"erh, bos ni buang tebiat ke ape? pegang penyapu n penyodok pastu lompat2.."
aku ignore kn je...~peduli hape kn...hahahh ;p

Pastu dia diam jap, sapu lg lantai tu...
pastu..dia hentam hempaskan file ke lantai..
"gedebam!" #weh korang, camtu erh bunyi file kena hempas atas lantai???? ~sila abaikn jika bkn...

Aku jeling sikit...dlm ati berkata.
"ok, bos aku ni dh senget ke hape..tetibe plak hempas2 file..kut mrh aku dtg lewat, ckp la.."

Pastu dia relax balik..
pastu..dia pegang penyapu n menyapu balik..
tgn kanan pegang penyapu, tgn kiri pegang penyodok...
pastu dia melompat balik, ke kiri, ke kanan...
aku tgk..musykil...tp dlm masa yg sama nk ketawa..
sumpah geli hati tgk dia lompat2....

pastu aku pn tanya la kn..
nk tunjuk yg aku ni amik berat..
"bos np lompat2???"

"there's lot of cockroaches la...could u please call ridpest, ask them to come today..or must dis week"
kata boss sambil menyapu n lompat2..
time tu aku dh ketawa dh..
tp sorok2 ko...
paling kiri, gelak2 kecil...hihihihihi ;p

kantoi sdh yg rupenyer bos aku ni cuak dgn lipas...
tgh duk thn gelak tu..tetibe dia dtg n ckp "t u blh tlg belikan ridsect ke hape tah tuk bunuh lipas tu...dia lari2 la..i pegang penyapu, dia lari, i letak penyapu, dia keluar.."
aku angguk...

Atoyai encik bos, lipas tu nk main cak2 dgn bos tu..layan je la,...

*ok, nk sambung gelak..tp kena control sbb dia ada, nw dia dh balik..hahahahhh ;p

ENJOY LA PIC LIPAS NI....

Sumber dr encik google..time kasih encik google :))


1 comments:

Naqiu Smallville said...

Lawak btl.sakit tekek ddk ketawa .