BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 18 June 2012

Memperkenalkan!!!


Salam semua..
ok..new entri pada hari yg sama...
nyata sekali aku if tyme rajin..
update je la..
bile tyme malas..
ko jgn tanya...
hehhehe ;p

Ni nk perkenalkan ape?
produk?
erh, bukanlah..
nk memperkenalkan anak2 bulus aku la..
semalam tah camne...
tetibe aku tersedar yg aku bela byk gak kucing kt umah..
erh? camne tu? adakah selama ini aku hidup dlm mimpi?
xsedar yg aku bela 10 ekor???
actully byk tau..
tp ada yg hilang, ada yg dh pergi meninggalkan aku selama-lamanya..
aku berdoa agar dipertemukan dgn semua anak bulus yg aku pernah bela n jaga sepanjang hayat aku di sana..

Ok..meh la perkenalkan mereka...
coz aku nk menaip 1 lg entri pasal Bulat...

Ni aku perkenalkan mereka2 yg ada di sisi aku skrg...n yg sekor ni aku still harap dia pulang...

Biyu
Biyu ni...korang baca la entri KASIHKU BIYU

Bermula dr dia..

Ni Bee...dia dh hilang..!!!! mesti ada org kidnap dia....pulangkanlah balik!!!!!
Yu..Ni adik Bee....


Lepas tu aku amik si Suci

Ni mg style kegemaran dia..nk menyejukkan telur dia gaknyer..heheheh ;p tp suci nw jd kucing ksygn ayah..ayh mintak dia...
 Pastu aku adopt 2 ekor ni...dr Nizam... ni pas aku kawen.... :))

Ni bulat, abg kpd si Kecik..

Ni kecik...dl masa kecik2 dia suke hisap tinge abg dia si Bulat
Ni vanilla, aku kutip kt kedai mkn..siap minta izin kt tuan kedai mkn...
Ni belang ~ kau tip dia kt station petronas s.18, Shah Alam, tyme tu hujan n badan dia byk gile luka..xtau np...
Ni Kiki..dtg dr Semenyih ok..ada org hantar....hurm, dia da dgn mak dia, tp mak dia dh hilang....huhuhu....
Ni Simba~ adik aku amik dr sekolah......dia siap suh pak guard tlg jg meow ni sampai abis waktu sekolah...








 Ni pulak ank Yu, actually ank Yu ada 4 ekor, tp sekor dh meninggal seyes, kepergian Boyen mmg buat aku sentap gile...sbb Boyen rupa mcm Bee n Bee plak hilang...mahu xsentap..tah nape until nw aku kerap tul terbayang2 diorg ni...Pix boyen mmg ada aku simpan, tp aku xtau np aku "xberani" nk tgk pix tu sbb tiapkali aku tgk, mesti  ku nangis...... 


Okin


Bubu~muka dia cm Yu..Cuma dia bkn ikut mak dia type DLH...
Ni Cik Teh.....

Ni pearls~marble tau..hilang..ayh nk dia, aku bg, pastu dia kuar, hilang...

Kopi

Putih

Lanun~ ank si Putih



 & last sekali pix ank angkat aku...

Yakuza & Banzai ~ nama gangster gile..hahahah ;p


 Sekian, terima kasih...


0 comments: