BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 18 July 2012

Wordmore Wednesday

Salams emua!!

ha~ tajuk entah pape kn?
tp korang layan je la ocehan aku ni erh..

sbnrnya, smlm aku g ada jumpa KP Fakulti Undang2 UiTM..
bincang pasal permohonan sambung study aku..

hajat di hatia ku nk minta PLK je sbb aku nk kerja..

gie x! aku suke keja ni...xstress, boss baik..mana nk cari??
cer korang ckp!

Tp keputusan yg dpt ialah xleh keja n wat PLK, 
kena sambung full time..
maknanya aku kena resign dr keja aku skrg..
sblm bln 9..

skrg..skrg...
dh bln 7!!!


Arini aku bile tgk muka kdua2 org boss aku tu, aku rasa ssh ati..
kesian pn ada..
ye la...diorg punya ssh nl dpt pekerja yg kekal tau...
asyik bertukar je...
aku rasa bersalah gile dgn diorg...
br mula kerja, dh nk berhenti...

tp, peluang study ni sekali je dtgnyer, t leh kerja lg dgn jawatan yg lbh baik n income yg lbh baik..

So,aku tunggu la t ape jd bln 9 t..
apapun, aku kena get ready la kn...

 Tapi..sudahnya..
aku dh tau jawapannya..

permohonan aku tuk wat PLK tu diterima..
tp aku nk tolak la sbb...
sbb...
sbb aku nk kn full time mode tu...

& aku dh pn bg notis sebulan tuk berhenti keja kt bos..
rasanya bos pn dh kuar iklan cari pekerja baru..

ok la..
aku mmg sedih n rasa berat ati je nk tinggalkn keja ni..
seyes seronok ko!
keja sng, bos baik ati..
lewat ckit xper..
xkena tolak gaji..
men fb blh..
on9 pn leh..
asalkn keja siap..
itu sj....

alahai bos...
harap2 kita bertemu lg la encik2 bos....
sy suke bekerja dgn anda..

seyes suke!!!!

0 comments: