BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 18 July 2012

Menang Kamera Casio Exilim QV-R200

Salam semua..

haiyark!!
gile lama xupdate pape kt belog ni ha..
ok la..if korang ada baca status aku lately...
aku ada update pasal aku menang kamera casio dr hot fm kn??

ok la..sbnrnya la kn..
aku pn xtau tau pertandingan hape..
seyes!! aku xhengat pn..
adakah aku mengalami amnesia?
ape itu amnesia?
aku xtau..kehkehkeh ;p

ok la..
pertama2nya aku kena mintak maaf la kn sbbnya aku nk share dgn korang..
pix kamera tu yg aku amik tanpa izin dr google..
hihihihi ;p

aku nyer pix kamera yg asli gitu!
ada kt dlm memory card 1 lg..
ok la..aku ada 3 memory card..
1 kt hubby...1 dh aku selamat letak siap2 dlm kamera baru aku tu...4GB je...
& 1 lg aku campak mana tah semalam....hihihihihi ;p

So, if nk tunggu aku letak pix kamera yg asli gitu..
konpem berzaman la aku xde modal nk update belog ni ha..

so, aku pn update la belog dgn menggunakan ihsan pakcik google..

ni la dia KAMERA CASIO EXILIM QR-R200 tu..

jgn tanya harga sbb sy xtau..dpt pn free kn..
So, lom la lg dirasmikn tp if ketik2 sikit tu ada la...
heh~tu kira lom rasmikn ke??

Kira lom la erh sbb lom tayang kt umum..
kehkehkeh~

ini bkn la nk riak sbb ada kamera digital kn..
sume org dh mampu skrg..
lg ada DSLR tau.....

tp yg aku gumbira giles tu...
sbb ia free..
free tau x..hihihi ;p

pastu dpt la aku saving duit dari beli kamera g la wat belanja tuk anak2 bulus aku yg dh meningkat bilangannya...aiseh~cam asrama plak..hihihii ;p

Ok la...aku malas nk membebel lg..tata korang!! ;p


0 comments: