BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 28 December 2012

Hebatnya rakan-rakan FB ku...

Assalamualaikum semua...

hari ni topik entri adalah sesuatu yg menarik....
sampai saya buat print screen utk entri kali ni...
tp xdpt nk buat sume....

tapi cukup la utk menyampaikan rasa terima kasih yg tidk terhingga dari saya...
sbnrnya...
sy mmg kurang kwn di alam nyata...
alam siber ni la ramai kwn...
sy beruntung sbb Alhamdulillah, rakan2 di FB ni baik2 belaka....
even ada yg mengeluh rakan2 fb ada yg xbaik bagai..
tp sy dpt yg baik2 belaka...
even ada yg xpernah bersua muka....

Dari saat sy post di wall fb sy ttg kepergian arwah suami...
ramai yg mengucapkan takziah...
komen...pm sy....
even like status or post sy tu...
sume tindakan tu nyata memberi semangat buat sy....
even hanya like sahaja...

Dan saya juga menitiskan air mata...
bila ada yg PM saya bgtau yg diorg follow post sy....
terharu....
n ada yg mengambil iktibar dr post2 sy...
Alhamdulillah....
dugaan yg Allah berikan kepada saya ni...
dpt sy salurkan dan memberi manfaat kpd org lain....

BUAT KENALAN DI FB..TERIMA KASIH YG TIDAK TERHINGGA DI ATAS SEGALA SOKONGAN ANDA SEMUA...ANDA MMG RAKAN SIBER YG HEBAT....TERIMA KASIH :)

jum tgk2 print screen yg sempat sy buat ni....
ada gak yg xsempat...
nk lg detail...
g la kt fb sy tu...
terima kasih....

terima kasih sbb sudi baca...
terima kasih sbb sudi prihatin...
terima kasih sbb sudi jd kenalan sy di fb...
terima kasih utk kata2 semangat dna ucpn takziah...
terima kasih utk doa2 kalian...
terima kasih utk segala-galanya...

saya doakan agar, kita semua mendapat kebaikan dari apa yg terjadi dlm hidup sy...Amin :)



























And also beberapa komen yg sempat sy print screen...




















KITA MUNGKIN ADA YG XPERNAH BERSUA MUKA...TP ANDA ADALAH RAKAN2 YG HEBAT...TERIMA KASIH.

0 comments: