BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 13 December 2011

Padan muka aku..

Apekah motif entri kali ini>
xtau la pe motifnya..
just mb nk "jelaskan" rasa xpuas hati sbb kena "paksa" bersanding kut...

mau xterkejut ko..
balik kenduri aritu on 18th..ingat kenduri ape la..tetiba je mak mertua jemput balik kenduri..
ha..alik2 baru diri ku tau yg kenduri tu ialah kenduri mengagih penanggah tuk kenduri sanding aku dan suami..
mau ko tak terkejut berok time tu....?
tp muka wat2 comel je la kn..
cute harus maintain tau..hehehehh ;p

on th way balik tu..
pe lagi..hentam berdebat dgn hubby..
"camne ni? camne ni? camne ni?"
dh serabut dh time ni..

Mana xserabut..lagi 2 minggu je lg..if nk ckp xmo sanding..
kad jemputan dh selamat diedar..
TERBAIK!!!!
mahu tak mahu...selamat jln jgk la nanti.

Abis tu,a ku ni?
aku dh la tgh serabut dgn nk final..test, kuiz and asyment bagai..
alik2 ni nk kena pk sanding plak..

Sanding????
pelamin..bunga..baju...doorgift..bla..bla..MAKE UP!!!
yg paling penting ialah..
BUDGET!!!
gile kentang ko nk cari budget dlm 2 minggu gitu???
mahu laki aku dh cam org gile keja siang malam cari job repair lappy..
macam la leh dpt RM10K kn...
sinis terus ayat ni kn???

So, korang if baca status Alyssa lately..
konpem korg dpt rasakan betapa sakit jiwa nya aku skrg ni ha...
aku hentam nangis je tiap2 mlm...
kira cm dh jadi part time job hubby la jadi tukang pujuk..hahhahahha ;p

Angah ckp "pinjam je baju akak2 yg ada ni ha..."
alahai..kalau kita ni sama saiz xper la..ni saya ni ...kecik tau....s pn xmuat....longgar...
baju nk kena tempah...

So, hubby dgn yakin ckp..
"u g survey ktne org leh jahit baju tuk u dlm masa seminggu....mesti siap cantik"
mana nk cari? if ada..gile xhingat bayarnye nt brp??

Ok la....sadiskn??

So, aku decide camni je la..
majlis ni pn aku xplan..

rasa2nya..
aku pakai je baju kurung raya thn ni, pakai sandal sesedap rasa, tepek je muka dgn make up yg ada (buat2 la cm aku ni pandai make up kn..kelass ko!!!!) lepas tu tang pelamin...
xder hal...memandangkan aku nk final exam dh..meh aku deco pelamin tu guna buku2 law sahaja...gile meletop! baru la semangat student law gitu!!! heheheh ;p

Yg nk deco2 pelamin tu. aku hentam pinjam maknyer langsir, pinjam le sume yg ada kt umah tu..ok x??

ni ada gaya2 protes dlm diam x..nk kata..
"mak, sy xsetuju sanding 25th ni.."

0 comments: